کیاشا جونمکیاشا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

کیاشا نفس مامان و بابا

17 شهریور 92

1392/6/17 15:40
نویسنده : tina
322 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که رفتم دکتر واسه معاینه گفت دهانه ی رحمت 2 سانت بازه و لگنتم خیلی خوبه واسه زایمان گفت میخوای بستری بشی امشب دیگه نی نی بیاد ؟ من مونده بودم چی بگم از یه طرف خوشحال چون پسرمو دیگه میبینم   از یه طرفم میترسیدم

 

ولی خانم دکتر بعدش گفت قارچ گرفتی و نمیشه امشب بستری بشی تازه دردم نداری میری ماماها دستکاریت میکنن اذیت میشی چند روز دیگه هم وایستا بعد دوباره بیا پیشم 

منم گفتم باشه حالا میخوام تا پنج شنبه صبر کنم صبحش میرم پیش دکترم ببینم چی میگه

دیگه هر چی خدا بخواد من که این همه صبر کردم این چند روزم روش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
17 شهریور 92 15:51
مبارکه ان شاالله به سلامتی زایمان کنید


ممنونم عزیزم واسم دعا کن
ساره
17 شهریور 92 16:22
سلام تينا جان
ساره هستم و با وضعيت مشابه تو كشتي ميگيرم ، خودم حسابي خسته شدم اما دختركم خياله بيرون اومدن از اون تو رو نداره ، يه روزاي كلافه مي شم و مي گم كاش سزارين شده بودم تا الان همه چيز تموم شده بود ، خلاصه اينكه دركت مي كنم اونم عميق ، من برات دعا مي كنم زودي پسر گلت و سالم توي بغلت بگيري ، تو هم براي من دعا كن



سلام ساره جون انشالله دوتاییمون نی نیامون بیان تا راحت شیم واست خیلی دعا میکنم عزیزم بووووووس