کیاشا جونمکیاشا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

کیاشا نفس مامان و بابا

کیاشا میخواد چهار دست و پا راه بره

1393/3/4 14:08
نویسنده : tina
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم عمرم ببخشید مدتی نبودم تا شیطونیایی کردی و اینجا بگم سرم خیلی شلوغ بود

تو این مدت خیلی خیلی بازیگوش و شیطون شدی کم کم میخوای چهار دست و پا راه بری ولی هنو نمیتونی اگه یه چیزی کنارت باشه ازش میگیری سعی میکنی وایستی با اسباب بازیات بازی میکنی و هر چی و ببینی فوری میکنی تو دهنت 

نشسته همش باسنت و بالا پایین میکنی و راه میری خیلی با نمکی این حرکتت 

خیلی ماه شدی این روزا هنوزم دندون در نیاوردی ولی خیلی اب دهنت روووووونه وعزیزم خیلی دوست دارم 

وقتی یه اهنگ شاد میشتوی دست میزنی و میرقصی الهی قربونت بشم شیرینه مامان من عاااااااااااااااااااشقتم 

دوس دارم زودتر راه رفتنت و ببینم به امید اون روز 

عزیزم الان ازت عکس ندارم که اینجا بزارم تو اولین فرصت عکسات و اپلود میکنم 

دوست دارم پینگول مامانبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترنم سابق
23 تیر 93 18:27
سلام دوستم چطوری خوبی ماشاالله پسر نازی داری چه خبر خوبی چی شد رفتی ترکیه چیکار کردی تو این مدت خیلی تو فکرت بودم بخدا دیدم تاریخ چیزهای که گذاشتی جدیده خوشحال شدم که به نت دسترسی داری از خودت بگو واسم حتمااااااااااااااااااااا منتظرتم خیلی زیاد