کیاشا جونمکیاشا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

کیاشا نفس مامان و بابا

عزیزم وارد 6 ماهگی شد

1392/11/28 10:38
نویسنده : tina
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تموم زندگیه مامان الهی من فدای اون خنده های نازت بشم الان وارد 5 روزه که وارد 6 ماه شدی و اینقدر ملوس و دوست داشتنی شدی که همش میخوام قورتت بدم گلم هنوز اونجور که باید نمیتونی بر گردی ولی میخوای از جات همش بلند شی وقتی مینشونمت واسه چند لحظه خودت تنها میتونی بشینی

اسیاب بازیاتم میریزم جلوت کیف میکنی وقتی باهاشون بازی میکنی 

اینقدر نق نق شدی که نگو بعضی وقتا واقعا عصبانیم میکنی ولی من باز عاشقتم

بابا سعید و خیلی دوست داری خیلی طوری که وقتی میبینیش بال بال میزنی و همش بهش میخندی 

الهی قربونت بشم فکر کنم میخوای دندون دراری همش دوس داری یه چیزی ببری تو دهنت هی بکشی به لثه هات

خیلی خیلی دوست دارمماچ

پسندها (1)

نظرات (1)

persian mom
4 اسفند 92 20:15
عزیزم ماشالله به نی نی نازت خدا حفظش کنه من متولد 14 ابان 67 هستم برام جالب بود شنا 1 روز از من بزرگتری ممنون گلم واقعااااااااا چه جالب من 1 روز ازت بزرگترم