کیاشا جونمکیاشا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

کیاشا نفس مامان و بابا

زندگی تو ترکیه رویا نیست واقعیته

1392/12/5 13:44
نویسنده : tina
941 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز شما 5 ماه و 12 روزته و کلی فرنی دادم خوردی 

عزیزم چند روزیه دارم شرایط زندگی تو ترکیه رو میسنجم امکانش خیلی زیاده که تا 2 ماه دیگه واسه زندگی بریم آنتالیا خیلی خوشحالم امیدوارم همراه با شما بتونیم زندگیه خوبی داشته باشیمو بابا سعید خوب کار کنه تا وقتی بزرگ میشی هیچ مشکل مالی نداشته باشی و موفق باشی گلم

البته باید از خاله مهسا خیلی تشکر کنم که این فرصت و به ما داد تا بتونیم با کمک خودش و همسر مهربونش اونجا ساکن بشیم انشالله 

خاله مهسا ازت ممنونییییییییییییییییییییمماچ

کم کم میخوام وسایلایی که نیاز داریم واسه اونجارو فراهم کنمو چمدونمونو ببندم 

مامان بزرگ میگه شمارو با خودم نبرم تا اول ما بریم ببینیم شرایط چجوریاست بعد شمارو با خودش بیاره ولی پسرم من یک لحظه هم طاقت دوریتو ندارم واسه همین حتما با خودم میبرمت 

توکل به خدا هر چی خدا صلاح بدونه 

به امید اون روز

پسندها (1)

نظرات (8)

مهسا
5 اسفند 92 13:54
فداي تو بشم من . من كه كاري نكردم عزيزم ايشاا... كه موفق ميشين من كه مطمئنم ... آرزومند آرزوهاي قشنگت مهساااااااا اینجوری نگو عزیزم تو بزرگترین کار و واسم انجام دادی خیلی دوست دارم
سعیده
5 اسفند 92 14:04
ماشالا چه پسمل نازی یعنی نی نی ها تو 5 ماهگی این قدر بزرگ می شن؟ ماشالا. ترکیه خیلی خوبه من عاشق این کشورم ایشالا به سلامتی تینا جان راستی کیاشا خیلی اسم نازیه ممنونم عزیزم آره بزرگ میشن و شیطون
طراح نو
5 اسفند 92 22:47
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
خاله ربابه
10 اسفند 92 20:16
میییییییینااااااااااااااااا آنتالیا.وبت خیلی جالبه عزیزم .ریسک نکن از فکرش بیا بیرون بابا آنتالیااااااااااااااااااااااااا
خاله ربابه
10 اسفند 92 20:21
آی لاو یوووووووووووووو
شادي
18 فروردین 93 16:24
سلام تينا جون ميخواستم بدونم اسم كياشا مورد تائيد ثبت احوال كدوم شهر چون ما مشهد هستيم وتائيد نمیکنن سلام عزیزم ما هم مشهدیم ولی مامانمینا زنجان میشن اونجا زایمان کردم اسمشو هم قبول کردن و مشکلی به وجود نیومد
شادي
24 فروردین 93 20:39
مرسي عزيزم
شادي
24 فروردین 93 20:39
راهش پيدا كردم